<3

Visste att det skulle bli så här. Det känns så mycket viktigare att få ner det jag gör i en dagbok än i en blogg, eftersom jag faktiskt polerar och tänker efter innan jag publicerar något på internet. Den oredigerade versionen är 100 gånger bättre.
 
Det har varit en konstig men kärleksfull vecka. I torsdags fick skolan reda på att en kille i min årskurs gått bort. Jag kände honom inte, men han var nära vän med i stort sett alla mina vänner. Så de senaste dagarna har spenderats i varandras närhet med minnesstunder här på Baylor och downtown. I söndags träffades vi också i en park för att spela ultimate frisbee som var hans favoritsport. När vi var på en utav minnesstunderna i fredags så tänkte jag på ordet skönhet. Man refererar ofta Skönhet till något ytligt, men i det här fallet var skönheten djupare än någonsin. Det finns alltid människor som skulle ge vad som helst för att få spendera mer tid med någon som inte längre finns i deras närhet, och det är så mycket vackrare än ett ansikte någonsin kan vara.
 
 
 
#1 - - Lili:

Tråkigt och sorgligt att han dog, men vilket fint sätt att minnas honom på!

Svar: <3
Elina

Upp