Lois

Här är en bild på mig och min finaste vmormor. Hennes föräldrar var svenskar och det är så kul när hon säger "this is how the swedes do it" och jag tänker "för 200 år sedan kanske:)". Lois är världens bästa. Hon blev jätteglad när hon hade en jacka som passade mig för tydligen har jag jättelånga armar? Tänker att det säkert är för att hon är så mycket mindre än mig. Igår råkade vi matcha.
 
Sista veckan av januari. Februari kommer vara packad med roliga grejer. Fyller 18, ska till state med simhoppningen samt ska åka skidor i North Carolina med utbytesstudenterna. Det är även min sista termin här. Tråkigt för nu verkar alla (inklusive mig själv) fatta att jag åker hem till sommaren. Varje fredag meddelar skolan hur många dagar det är kvar till graduation vilket får mitt hjärta att vika sig några lager. Nedräkningar suger.
 
Idag ska jag hålla redovisning om kvinnors rösträtt så det är ju intressant och viktigt iaf.
Upp