Ännu en torsdag

Här har ni en bild som inte alls beskriver situationen, utan mer hur Charis och Lizzie önskar att det var. De försöker plugga men det är faktiskt roligare att kolla på bungee jumping-videos och att lära ut svenska. Finaste vännerna som kan säga det viktigaste (kladdkaka, Umeå, smörgåsbord, kronor och det-där-norrländska-inandningsljudet-som-inte-har-någon-stavning). Torsdag betyder engelska, pottery och kör så det är en lugn och trevlig dag. Utomhus är det ca 14 grader och sol. Imorse hade jag yoga som varje tisdag och torsdag och efter skolan har jag ett dive meet! NICE. Är tyvärr bra på att bli frustrerad när simhoppen inte går som jag vill, vilket inte löser problemet. Därför ligger jag vaken 30 min extra kvällen innan meets. Härligt va.
 
Hoppas Umeå är bra och inte allt för kallt (även fast jag njuter av att säga att det var -33 hemma när the tennesseans klagar på -3).
Upp