Vardag osv

I söndags vaknade jag tidigt för att hinna gå till kyrkan med min vfamilj innan Dawn hämtade upp mig för lunch. Vi gick till en matmarknad som hålls varje söndag!! Vi kikade på, enligt mig, alldeles för kontrastrika naturfotografier av Chattanooga samt käkade burritos från foodtrucks.

Den här helgen var alldeles lagom händelserik. Jag hann se på en hel film för första gången sedan jag kom hit. Annars åt jag middag med släkten här både lördag och söndag, och jag hade absolut även läxa över helgen. 

Söndagens höjdpunkt: skypeade med familjen angående deras tripp hit!!!!!!! Det är ca 9 månader bort, men det känns himla bra ändå. Kram till er, saknar er alldeles lagomt för att inte känna hemlängtan:'). 

Back 2 school. Imorse fick jag sovmorgon till !!!7!!! JAPP ni hörde rätt, lyckos mig <3. Nu är det faktiskt kallt om morgnarna, ca 10C, så det är lite extra jobbigt att kliva upp ur sängen. Min dagliga boost kommer från väderappen som lovar 26C.

Skoldagen var normal. Fick tillbaka ett mattetest där mina enda fel bestod av att jag saknade förståelsen för ordet. Mmm matte på engelska. Måndagar är mina tuffaste dagar pga har ingen free period, men det gick bara fint idag. Skrev en historiauppsats också. Skolan är riktigt tuff här, men det känns som att jag har kläm på den. 

Efter dagens crewpass hämtade Darcy (vmamma) upp mig och vi for till en mycket mysig restaurang och åt middag. Vi tog med efterrätt hem och sedan satt vi i bilen och åt glass och pratade om naturkatastrofer och livet efter döden.

Upp