Rotary weekend:')

I fredags runt 7 på kvällen satte jag mig i bilen (surprise) med min vpappa för att köra genom en dal i 1.5h mot Crossville. Jag har nämligen spenderat helgen med 7 andra utbytesstudenter! Alltså HÄRLIGASTE gänget!!! Vi är 4 tjejer och 4 killar från Sverige, Brasilien, Peru, Spanien, Tyskland, Kroatien, Frankrike och Japan som bor utspridda i östra Tennessee. Så himla sjukt att man kan spendera 3 dagar med varandra och plötsligt har man känt varandra i 3 månader. 
Lördagen var vår enda heldag tillsammans. Vi gick först igenom reglerna i ca 4h :) och sedan för vi ut till SJUKASTE huset vid en sjö för att åka vattenskidor. Det var mycket kul och jag rockade mina swedish skills på skidorna. Haha alla tyckte det var kallt i vattnet och jag ba ??? Har inte badat i så varmt vatten sedan jag var i Rgypten typ.

På kvällen hade vi en "talangshow" typ. Jag sjöng och jag fick ett mycket trevligt erbjudande av en av rotarianerna. Tänker att jag berättar om det senare om det blir av.

Kram till dessa människor. Vi ses igen om en månad. men jag vill egentligen inte längta pga vi kommer träffas typ varje månad och då kommer det här året gå så snabbt. Hatar tidsuppfattning????

Anywho; den här helgen har varit såå bra (även fast jag hade massa läxor när jag kom hem).
Upp