Crossville

Okej så som jag nämnde i förra inlägget så spenderade jag lördagen på en "ledarutbildning" i Crossville. Det är en stad som ligger sisådär 2 timmar från Chattanooga. Det ROLIGASTE var dock söndagen som jag spenderade med Sam som bor där!!!! Vi kommer himla bra överens. Det är skönt att ha någon som man kan prata om verkligen allt med just nu. Mina andra vänner fattar ju inge riktigt hur det är att komma som utbytesstudent.

Ni vet när man kollar på en film om någon från en amerikansk storstad som åker till Tennessee och allt är banjos och hängselbyxor och äppelpajer; det var marknaden vi besökte!!!! Apple Festival (som jag blandade ihop med Apple music festival:D) var stället jag, Sam och hennes vfamilj spenderade lördagen. Vi åt kettle corn och fried applepies!!!!!

Det var en mycket bra och mysig helg!! Att umgås med Sams vsyskon fick mig dock att sakna mina egna. Det är kanske lite väl tomt i huset här.

Upp