Ännu flera dagar

Fredag kväll: ännu en am fotbollsmatch:^) Det var lite extra fränt den här fredagen dock pga det var the game of the week = TV-sänt! Och min kör sjöng nationalsången!!! Fråga mig inte hur jag hamnade i främre raden??? She doesn't even come from this country!!!! HURSOMHELST så gick första halvan rätt så uselt för vårt lag, #2 in the state, pga vi mötte #1. Jag hängde lite med olika personer vilket gjorde det lite tråkigt. Det är så svårt att bara hoppa in i en vängrupp!!

Resten av helgen var iaf nice. Lördagen var bara en lugn hemmadag (+morgonträning klockan 8 såklart). Söndagen spenderades däremot utanför huset från klockan 10 till 8. D'Arcy tog mig ut till deras mark på andra sidan Lookout. Vi såg 12 kalkoner och två hjortar springa över vägen, jag kikade på mina fingernaglar i ett mycket häftigt microskåp och vi åt lunch hos Franks bror. På eftermiddagen hämtade Dawn upp mig. Vi åt pizza (:')) och sedan gick vi vidare till en sorts kortfilmstävling. Haha jag föredrar absolut att prata med vuxna? Då slipper man tänka på om man är jobbig eller säger fel, man bara kör med sitt breda leende och hänger på konversationen.  

Måndag är ju inte min favoritdag. Det känns ibland lite jobbigt att gå till skolan för att det fortfarande är så mycket jag inte känner till. Det går oftast bra dock, och nu känner jag folk i alla mina klasser vilket är mycket skönt. Gårdagens måndag var lång men rolig. Vi hade vårt första race i crew! Alltså ni FÖRSTÅR inte hur jobbigt det är att ro 3500m i fullt tempo. Jag ror på plats nr 6 för tillfället och jag trivs mycket bra! Mitt lag vann trots att det inte alls var det mest graciösa racet någon sett.

Efter crew gick vi ner till Young Life (har inte riktigt fattat vad det är än, men det var kul!) för en glassfight. Såklart. Hoppas mina kläder inte blev förstörda pga vi var MYCKET kletiga när vi var klara. Vem kom på att vi borde spruta chokladsås på varandra???? Well well. 

Jag är förresten lite less på att bara skriva om vad jag gör om dagarna. A trip to my mind is scheduled tonight. Ni är alla välkomna. 
Upp