This definitely was a Nashville party

(Det känns så konstigt att gå tillbaka till att skriva "vanliga" inlägg. Får en att fundera på vad som är viktigt i livet)

Söndag-måndag morgon spenderade jag i Nashville tillsammans med Dawn. Hon är verkligen härligaste personen och jag hade såå kul! This is what went down:

Vi anlände till Nashville ca klockan 4 på eftermiddagen. När vi rullade förbi med bilen downtown rullade vi ner fönsterrutorna för att få hela Nashville-upplevelsen. Det är verkligen musik runt VARJE hörn där! Älskade det från första sekunden, kan verkligen tänka mig att spendera ett år av mitt liv där! Maybe I'll come back someday. Vi käkade iaf någon slags middag inne på ett bbq-ställe. Gott!!!!! Efter det gick vi på jakt efter kanelbullar, det var nämligen 5e oktober! Utbudet var inte jättestort här, till mig absoluta oexisterande förvåning, så vi fick nöja oss med cinnamon roll crepes ! Vid det här laget var vi MYCKET mätta så vi bestämde oss för att rulla till nästa destination.

...bokstavligen hEhe. Har inte suttit på en cykel sedan jag kom hit så det värmde mitt hjärta att få rulla omkring längst floden i Nashville i ca en halvtimme. Vi stannade ibland för att kika på Nashvilles """skyline""". Sedan parkerade vi cyklarna och fortsatte till fots tills vi kom fram till...

..3rd and Lindsey som var vår slutdestination. Hela anledningen till att vi var i Nashville på en söndagkväll var för att vi lyckats få tag på två biljetter till bäääästa Kodaline!!!!!! Var helt varm hela konserten, det var så intimt och mysigt och bra och helt underbart. Kodaline har stått på Att Se Live-listan länge så det kändes så fint att få gå på deras konsert. Jag köpte en härlig poster som jag ska sätta upp i mitt rum hemma i swe. Kanske här först, vem vet.

Måndag morgon vaknade jag 5 för att sedan spendera två timmar i bilen. Tror aldrig jag har sovit så gott i ett rullande föremål förut. 

Upp