Fall break

Nu har det gått lite mer än en vecka sedan jag gick på höstlov (som sträckte sig från halva torsdagen-måndag). Jag var sjuk hela lovet! Tjoho jag vart 0% förvånad eftersom det var mitt första riktiga break sedan jag kom hit. Så mitt lov gick ut på att dricka varma drycker och titta på One Tree Hill. Gick även ut lite för att inte kapitulera.
Dock har det varit planerat att alla utbytesstudenter skulle fara ut på lite white water rafting på lördagen sedan länge tillbaka, så jag hängde med! Vi träffas inte så ofta så jag kände att jag ville offra en dag av huvudvärk för att egentligen spendera största delen i en buss med en trevlig busschaffis, men hinna träffas lite iaf. Smarta jag lämnade extraombyte hemma för att tvinga mig själv att inte hoppa ner i båten. Äe ibland måste man vara lite tråkig:-/.
Nu har det gått en hel (-måndag) skolvecka och den här helgen kommer vara busy busy. Football game, regata och homecoming!
Upp