Ett PSAT-fritt liv

Ärligt största fördelen med att vara utbytesstudent är att slippa ta alla PSATs, SATs och ACTs. Det är ungefär USAs motsvarighet för nationella. Anledningen att jag inte behöver ta proven är för att de är till för college-ansökningar - och jag ska ju inte gå college här! Så idag vaknade jag ca samma tid som resten av mina vänner satte sig ner för att skriva prov i 4h. Så idag börjar jag vid 1. Nice.

För att inte behöva vakna klockan 6 imorse sov jag hos Bucky (Franks mamma) downtown. Hon och Mary (som har varit hemma från college i helgen) hämtade upp mig från skolan igår för att på en gång fara ut och äta på Red Ginger. Bästaa rosa huset i stan som även råkar vara sushirestaurang!! Har blivit van att sitta lite svettig och äcklig i en restaurang pga alla gånger vi åker ut och äter är direkt efter min träning, eftersom jag inte slutar förnst 6. Gårdagens träning hade verkligen alla element: cirkelträning, löpning och erg-ing. Dagarna då vi inte är ute på vattnet kan bli ganska sega. Och ansträngande, haha. Lol att jag valde vinter-crew. Erg-ing i 3 månader, kraaaaam.
Upp