A Novel Idea

Yesterday was a lot of fun! Började dagen med yoga 6.30 för det är obligatoriskt om man spenderar eftermiddagarna med att hoppa från en trampolin. PS det är sjukt förvirrande att studsmatta på engelska är trampoline och trampolin är board. Bästa svensken som alltid blandar ihop dem ! Sedan var skoldagen normal. På själva simhoppsträningen lärde jag mig göra summersalt (vilket bara är ett fancy word för framåtvolt) och JAPP det är himla utmanande att slänga sig ut över vatten och inte veta exakt vad man bör göra...

Efter träningen stannade jag på skolan pga två tjejer hade som senior project (funkar ungefär som gymnasiearbetet) att hålla en coffeehouse concert - och jag var en av de 12 som sjöng! Det var frivilligt att vara med så klart, så jag tog min lilla chans. Hela kvällen var SÅ mysig. Jag sjöng Youth själv samt Work Song med Hailey! Bästa som hände var efteråt när en kom fram och sa "jag fick first aid kit vibbar!!"(!!!!!!!!). Hela stämningen var underbar, precis sådant som behövs i en annars medelkall månad som november.

#1 - - Linéa:

Jag såg på "Tina i fjällen" (Det är typ Mat-Tina som gör grejer i fjällen) och precis när jag läste First Aid Kit så spelades deras låt i det programmet! Woo!

(Vet knappt vad skillnaden mellan studsmatta och trampolin är på svenska??)

Svar: Bästa first aid kit som finns överallt!!!!! (Haha det är SANNINGEN, men trampolin tänker jag är brädan som man hoppar ner i vattnet från?)
Elina

Upp