ok här kommer helgen

 
Fredag: Hade muntligt tal på spanska samt ett långt hål. Det var kyligt men vackert ute så dagen var genomlidlig. Efter skolan moppade jag ut med Millan för att ha vår sista spelning med bandet på idk hur länge. Det gick bra och jag tycker det är viktigt att ge en show till de som kom ända ut till bushen för att lyssna! Sedan sov jag över hos Millan i hennes husvagn (premiär för i år <3) samt kollade på Very Good Girls. Helt ok film.
 
Lördag: 07.45 väckte alarmet oss. Vi blev hämtade 9 av Lenne för att fara in till stan och dansa! Vår dansgrupp (Feminine Vibe) dansade i en galleria i Umeå hela 4 gånger. Det gick prima! Mår verkligen superbra av den dansstilen, känner mig så duktig!! Sedan hann jag faktiskt en sväng hem innan vi skulle fara ut igen. Spelning nr 2! Sjöng även en solosång som kändes niiiice. Klockan 21 var vi redo att kika på eurovision. Ville först inte att vi skulle vinna, men ville ännu mindre att Ryssland skulle vinna, and a girl's gotta do what a girl's gotta do. Måns var glad iaf så det var ok. Superkul för Josh att få uppleva vinst i eurovision!!!!! Inte en vanlig dag i en utbytesstudents liv direkt.
 
Söndag: No rest for me. Idag sjöng jag ju på namngivelsen!! Även detta gick superb (shit vilken sånghelg???). Fick lite cash och gott fika<3<3. Ikv ska jag städa samt kolla på någon film tror jag mig själ.
Upp