från i torsdags (18/6)

Här kommer en liten livsupd från lilla jag! För stunden sitter jag i en bil på väg till Örebro från Uppsala. Den här dagen är rätt så ledsam då det visade sig att jag inte var den lyckliga vinnaren av en meet&greet med one direction. Det gör verkligen ont att kära ner sig i ett band som är så stora eftersom chansen att träffa dessa då ligger på en väldigt väldigt liten procent. Mitt bidrag vad himla bra men tydligen räckte inte det. Blir dock såå glad av alla fina vänner samt okända som kommenterar. Konstigt att det kan betyda så mycket. Morfar startade iaf en loser club som jag fick vara med i.

Annars har jag haft det bra i Uppsala. Jag har köpt en hatt och åkt tåg till sthlm och frodats i att vara svensk med både prinsbröllop och fotbollsmatch med svenska landslaget. Nästa äventyr på denna 3-punktliga sydsverige-lista är släktträff i Örebro. Det blir förmodligen fart och fläkt så det kan man absolut se fram emot!! Dock är jag mycket trött, kanske för att jag har hållit inne gråten hela dagen :).


Jag är nu hemma från en himla bra Sverige-tripp som även inkluderade världens bästa konsert med världens bästa band. Lovar att berätta om den, men just nu måste jag packa för imorgon ska jag på läger! Att man aldrig får vila..

Upp