Juli

Åh ÄNTLIGEN är juni månad över. Den har varit jättekul, men så himla hektisk. Igår var t.ex. första dagen sedan skolavslutningen som jag fick sovmorgon. Här kommer iaf lite kul grejer som händer i juli månad.
 
--> Jag börjar jobba!! Har räknat det som min semester hela tiden, pga det är då jag kan ta det lugnt :-). Jag jobbar iaf i en kiosk, så det är bara att svänga förbi och umgås om ni vill!!!!!!!!!! Smsa så får ni adress.
--> Jag, Kajsa och Johanna ska på trästock! TJOHO.
--> Ska eventuellt till Piteå för att besöka lite lägervänner.
--> Ska se Loreen i Umeå stad!!!
--> Ska säga hejdå till vår utbytesstudent som har bott här sedan mars :'(.
--> Ska umgås med mina vänner här ute samt mina vänner i stan en massa massa massa.
--> Sedan får vi inte glömma att jag måste tälta mycket B^)
 
Kram på juli månad!
Upp