Jag önskar lite

..att jag var en sådan som inte tänkte så mycket. Då kanske jag skulle få lite sömn. För nu är det mindre än en månad kvar och jag ligger vaken och tänker på varesig jag kommer blogga om första skoldagen eller inte, eller vilka appar jag ska ta bort, eller hur första natten kommer vara där borta. Jag önskar så innerligt att jag är så trött så jag däckar på en gång när jag kommer fram till min nya säng, för annars blir det säkert ännu en sådanhär natt.
 
Eller så blir allt annorlunda. 
 
Det kanske känns som att allt faller på plats och att det bara är lugnt nu. Hoppas. Men det är ganska fint att vara orolig. Inte för att romantisera det på något sätt, men det känns bara så vackert att allt betyder något för mig. Så även fast det kanske bidrar till lite kortare nätter, så tror jag det ger mig så mycket mer. Tack för mig. 
 
#1 - - Hanna Ladstedt:

hej Elina! ville bara säga hur himla glad jag blev över din kommentar och hur himla excited jag är för din skull! alltså chattanooga är så HIMLA VACKERT och du har så mycket roligt (men också jobbigt, ska inte romantisera för mkt heh) framför dig! du kommer få upplevelser och vänner för livet! om det någonsin är någonting är du mer än välkommen att kontakta mig, jag snackar gärna med andra utbytesstudenter! om du typ vill ha tips nu innan, om något är jobbigt under själva året; vad som helst! hör bara av dig! jag kommer definitivt läsa din blogg under året, och om du vill fortsätta läsa min och om hur det är att komma hem är du mer än välkommen att göra det! ska ta tag i bloggningen någon gång nästa vecka. anyway. best of luck till dig!

Svar: WOW tack vad glad jag blir!!!! Ska absolut fråga om det kommer upp något! Kraam!
Elina

Upp