If your dreams don't scare you they aren't big enough

Fattar ni vad omtumlad jag är om jag har en såhär cheesy rubrik. HJÄLP vad snabbt det gick att ställa om sig från totallugn till nervös ända in i benmärgen :-(. Blir nästan stressad för att jag har så mycket tid kvar i Sverige? Tänker att man hinner träffa alla på 19 dagar, men om jag hade åkt imorgon kanske alla hade hunnit prioritera och tänkt idag MÅSTE jag träffa Elina. Vill ju helst göra allt på en gång så jag slipper hinna bli nervös.
 
På min hejdå-grej med släkten ska jag förbjuda frågan "hur känns det? :D" för att minska risken att jag ska brista/låta totalt ointresserad. Jag är ju huuur peppad som helst, men vet inte hur jag ska kunna uttrycka det. Tur en har sin dagbok samt en blogg. PS ni får verkligen hur gärna som helst fråga frågor om utbytesåret!!!! Bara ni inte frågar hur det känns..... :-)
 
BLESS att jag har mitt Pocahontasskal. Världens bästa pepp. Bra förebild.
 
#1 - - Alma Dahlström:

Hej! Åh vad roligt att vi kommer bo så nära varandra! Ja det har jag faktiskt. En tjej som heter Amanda ska bo i Hixon som ligger nästan precis emellan Chattanooga och Soddy Daisy! Har du facebook eller instagram som man kan följa? Kram 😊

Svar: Men gud va kul!! Har hon blogg?? Yes heter Elina Sandström (bor i Umeå om du vill hitta rätt, hah) och cykelina på instagram! I'll follow you back:-)
Elina

Upp