3 kvällar


Kväll 1: grillning <3. Det känns bra att carpa alla dagar vi kan tillsammans innan jag far!!!!! Därför hängde jag med mina gal pals i en mysig grillstuga precis vid en liten sjö av något slag. Vi åt smores och pratade om verkligen aaaallt och det känns så skönt att kunna göra det. Mina bästa tjejer:(

Kväll 2: var barnvakt och NJÖT. Hur ofta händer det?? Hoppas kunna vara den coola tjejen som smyger in viktiga grejer som att nej, man får inte dra i mina bikinitrosor för att de är in fact dyra och jag har inga pengar. Lärde dem kasta spjut och jag vann alla rundor av kortspelande och vi badade i typ 20 min i den ganska kalla sjön. Sedan var jag vaken halva natten för att läsa så var absolut trött dagen efter. 

Kväll 3; spenderades i stan med Sai och en gitarr. Vi spelade in en cover!!!!!! Superkul var det!!!!! Jag skulle länka den nu om jag inte bloggade från ipaden. Vi hade iaf mycket gemensamt så efter covern pratade vi mycket och länge. Skönt. Sedan packade jag ihop rummet mitt och fällde en tår när jag tog ner bilderna från förra årets 1d-konsert. Tänkte även på att bilden till höger här uppe skulle vara mycket mer accepterad ifall det var mig axel, och att det är så konstigt för allt är egentligen bara kött och ben? Jag sov gott i min egna säng iaf. 
#1 - - Emilia:

Svar: Ja men verkligen, trodde man skulle få sitta vid nått bord & svara på massor av frågor först haha? Åker den 18:e augusti, oh du? Kram😊

Svar: Ah nice! 13:e augusti åker jag. Har du fått allt klart med värdfamilj osv?:-)
Elina

#2 - - Emilia:

Vad roligt! Yes allt är klappat och klart inför avfärd i stort sätt, bara utrikesbiljetterna som saknas. Såg att du fått familj i Tennessee, har du pratat något med dom? :)

Svar: Ah niiice! Yes vi har mailat men inte pratat på skype eller så:-) Har du haft någon kontakt med din familj?
Elina

Upp