KentuckyYy

Första helgen i december spenderade jag i Jabez, Kentucky med ca 40 ungdomar - 20 amerikaner som ska åka som utbytesstudenter, och 20 från resten av världen som är här för sitt utbytesår just nu. Bra helg!!
 
Jamar, Sam och Pierre
 
My new pal Emma!!
 
Emma, Martin och jag hehe
 

Anastasia (USA), Bea (Italien), Emma och Emily (USA)

Hela gänget!!!!

PS på kvällen hade vi en talangshow pga det är tydligen Rotarys favoritgrej. Jag sjöng igen för så kul är jag. Det var iaf en show av hög klass (mycket skratt).
 

Vi åkte hem tidigt på söndagsmorgonen så vi hann egentligen bara vara med varandra under lördagen. Jättekonstigt att lära känna människor som man lär sig tycka om så himla mycket, men som man förmodligen aldrig kommer träffa igen i hela sitt liv. Ah såå underligt.

Emma bor i alla fall här i Chattanooga så henne kommer jag se mer av!! KUL. Vi ska skaffa matchande julpyjamaser till veckan!

Upp