Walmart

Är inte blogga om Walmart det mest utbytesstudentiska en kan göra förutom att gå i cheerleading? Well well, lika bra att köra fullt ut.. Så ja, igår var vi på Walmart. Handlade inte så mycket nödvändigheter som jag hade velat, men jag tror jag får haffa någon annan än min värdfamilj för att gå på shoppingrundor.

Som ni kan se på bilderna, som är tagna typ 9.30pm, så blir det mörkt här om kvällarna. Jag som norrlänning är inte riktigt van vid värme + bäcksvart, men det är en trevlig överraskning att stöta på när en går ut ur huset. Jag har inte fotat något med min kamera än, men om jag gör det så vill jag hemskt gärna ta kort på staden i mörkret. Fördelar med att bo på ett berg: BÄSTA UTSIKTERNA, vart man än vänder sig. Så i mörkret ser man hur staden verkligen lyser. Det rätta ordet är egentligen glowing, men det kändes lite cheesy. Det är i alla fall magiskt. 

Upp