Haha jag har en vardag??? Galet

Hej från andra sidan Atlanten!

Gårdagen var en helt vanlig dag. Jag hade engelska där vi läste och analyserade dikter (kul!), life advice (vilket är en kurs innehållande 9 lektioner och en massa grejer som skolan tycker vi bör veta/diskutera), geometri, lång lunch som jag hann göra klart matteläxan på:'), målning (som är svårt och stressande!!!!! Vi har typ 45 min på oss att måla måla måla), och historia.

15 min efter att historian slutade var jag plus mitt roddarlag redo för löpning i 20 min och sedan fick vi sätta oss i båtarna!!! Det var riktigt kul och jag tror absolut att jag kommer få en ordentlig träning med rodd (idag har jag träningsvärk i vaderna, och skolan består typ av kullar och trappor = :)). 

På kvällen gjorde jag läxor och sedan somnade jag. 

PS!!! Idag ska jag träffa Dawn som kommer vara min counselor här, alltså lite av en mentor/vän. Vi ska käka middag och sedan fara downtown.

Kramen

Upp