!!! Framme

Vilken sjukt lång dag gårdagen var. Tänk att jag skulle behöva var vaken i 26h för att komma fram till bästa Chattanooga. Let's take it from the top. 
Klockan 05.08 ringde väckaren inne på hotellrummet. Jag och Lina (supertrevlig tjej som jag delade rum med (det visade sig att vi stod typ 3 m ifrån varandra på 1D)) gick ner och käkade frukost osv. Hon hade fått ett felaktigt visum så hon får inte åka förnst idag:-(. Allt rullade på för mig och snart satt jag tillsammans med resten av de 25 utbytesstudenterna på planet. Aldrig förr har 9 timmar på ett plan gott så SNABBT. Satt bredvid Josefina och Julia och kikade på synkad film och snackade förväntningar.
Chicago airport. Riktigt nice ställe. Här splittrades gruppen, och det var riktigt skumt att säga hej då till några som det känns som att man har känt i typ ett år, fast det bara var ett dygn. Nu var klockan 12 på dagen i Chicago, medan den i Umeå slog 19.00.
Hädan efter fick jag klara mig själv. Det vart strul med Chicago --> Atlanta flighten, så jag missade min connection till Chattanooga. Utan varken simkort eller wi-fi fick jag tag i min värdfamilj från flygplatsen så vi kunde komma på vad jag skulle göra här näst. Det slutade med att jag fick gå på planet som gick 11.08! BLESS. Notera här att det blir mörkt ute vid 9, och jag har nu varit vaken i ca ett dygn. Lyssnade på Catfish And The Bottlemen för att inte somna under den 35 minuter långa flygturen. 
MEN. Vid halv 12 rullade planet in på Chattanooga Airport där jag blev hämtad av min vpappa. Alltså goaste familjen. Jag kommer ha det så bra här tror jag!! Vi stannade iaf för en drivethrough och jag åt något mycket fett och klassiskt för Chattanooga: Kristy's! Chattanooga såg fantastiskt ut om kvällen. Sedan sov jag gott i min nya, amerikanska säng. 
Upp