Downtown

Igår var jag ÄNTLIGEN downtown. Även fast jag har varit här i Chattanooga i 2 veckor så har jag bara sett staden genom ett bilrutefönster samt besökt biblioteket (som är jättetrött:/). Därför var det jättekul när Dawn (min counselor/VÄN) föreslog att vi gick över broarna för att sedan äta middag på andra sidan Tennessee River. Jag lämnade min telefon i bilen så jag kunde inte ta några bilder, men på väg hem lånade jag Dawns telefon för jag tänkte att jag ändå ville ha några bilder från den här kvällen!!
Det ni ser på första bilden är akvariumet som finns här! Det är en del av ett stort konstnärligt campus. Vill verkligen besöka någon gång!!! Bild två visar två vattenfarare som paddlade förbi.

Dawn var verkligen hur kul som helst och jag tror att vi kommer hitta på mycket tillsammans! Känns fantastiskt att ha en sådan vid min sida. 

(Nu sitter jag i skolbiblioteket pga kommer alltid till skolan 1.5h innan jag börjar (:)<3) och lyssnar på Jet black heart. Bästa 5sos)
Upp