23 augusti

Idag har vi verkligen bara tagit det lugnt. Jag steg upp vid 9 till ljudet av ösande regn och jag ville ingenting mer än att stanna i sängen. Det var dock mysigt i kyrkan så det fanns ingen anledning att vara bitter. Det roligaste som hände idag var när jag skypeade med min familj!!!!! Hoppas ni förstår att det är bra att jag inte har hemlängtan, men att jag saknar er ändå ! Lagomt mycket liksom. Det var iaf lite lustigt att prata svenska, annars är det enda jag hör av mitt modersmål i mina tankar (samt när jag skriver i min dagbok).

Även fast min engelskläxa drogs in så hade jag saker att göra i 3/5 ämnen. Har en känsla av att amerikanska skolan har ett unikt sätt att verkligen ta kål på ens fritid om man inte är organiserad och gör saker på en gång... Därför slog jag mig ner i ett mysigt hörn i mitt rum för att läsa lite om Vad målning är osv. 

PS y'all should listen to these songs. Favoriter för tillfället.

Upp