Snödagar utan snö

I måndags var det MLK day (Martin Luther King!!). Jätteviktig dag som alla skolor ser som en röd dag, förutom Baylor som gör samhällstjänster! Jag, Sarah och Rose (samt kanske 7 andra) åkte ner till sjukhuset för att hjälpa till med pappersarbete samt lyssna på en jättebra talare. Nice. Vi var klara vid 2 och då åkte vi downtown. Jag köpte en varm choklad från bästa ice cream show och sedan gick vi omkring i kylan<33. Bra eftermiddag.
 
 
Igår hade vi inställd skola!!!!!!!!!!! Det var halkigt och då är det farligt för Tennesseebor att vara på vägarna. Lustigt för alla som kommer från norra Umeå och skrattar när folk klagar över -1C och 1mm snö. Ändå lyckades jag ta mig till Charis. Vi kollade på Horton, drack varm choklad, städade hennes rum (inte jag hehe...) samt lyssnade på musik. Det var mysigt och jag ser fram emot att spendera fler "snö"dagar (fast med snö nästa gång, tack) med Charis.
 
Tack å hej från mig.
 
Upp