Rotary, simhoppstävling och sådant kul

Började gårdagen med att prata på ett Rotarymöte (min utbytesorganisation)! JÄTTEKUL faktiskt. Såå skönt att jag sällan har problem med engelskan, så jag blev inte för nervös och stakig. Jag pratade om "My year of swooping" som basically bestod av skola, värdfamilj, sporter, counselor och resten av utbytesstudenterna och hur jag har anpassat mig, alltså bara "swooped in". Fick godfrulle samt samtalade med trevliga vuxna. Bra anledning att slippa 30 min av engelsklektionen. 
 
 
Klockan 5 efter skolan började mitt första dive meet någonsin!!! För ett tag sedan lärde jag mig sammanlagt 7 simhopp, och man behöver 6 för att kunna tävla! Tydligen är diving min grej pga min coach sa att under hans 42 år på Baylor så har han aldrig tränat någon som lärt sig så snabbt som jag har ?:)¿ SJUKT. Trivs jättebra på trampolinen faktiskt. Jag var nervös men mina svåraste simhopp gick bäst så det var kul!! Fick 112.65 i slutpoäng vilket inte är helt fantastiskt, but then again så gjorde mina vänner som har simhoppat lika länge som mig 4 mindre simhopp........ Anyways, simhopp är nice. Enda nackdelen är att mitt hår blir vant vid en dusch varje dag. Inte bra.
 
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Skypeade lite med min familj vilket var jätteroligt (som ni ser i denna charmiga screenshot). Vi pratade om lite allt möjligt, det blir många livsupdates när man inte ses så ofta. Har annars pratat med Emma om eventuellt ett våffelståndsjobb på en festival till sommaren, men får se hur det blir med det. Förhoppningsvis löser sig allt! Nu lyssnar jag på Blue Neighbourhood vilket är ett av mina toppalbum atm. Ska skriva ut bilder på alla mina bästa album som jag lyssnat på sen jag kom hit och klistra in i min dagbok. Pyssligt. Hoppas jag tar mig iväg till några second hand-affärer imorgon! Behöver lite kläder till min nya pottery-klass. 
 
Upp