It's snowing, y'all

IMORSE VAKNADE JAG TILL VIT MARK. Hela morgonen gick därefter åt att försöka hålla mig från att ropa JAA KOLLA VAD FIN SNÖN ÄR var femte minut. Bästa svennen som mår tio gånger bättre när hon är omringad av vitt.
 
Så fort Charis vaknade kilade jag över till henne iklädd snökängor och en varm, blå hatt. Vi såg på Starstruck, drack varm choklad och skrattade åt att vi aldrig kommer hitta en balklänning i vår budget (vilket är ca $12). Runt 4 kom Sarah över för att åka pulka. Vi körde ut till golfbanan som tydligen är the place to be när det har snöat, och även fast det ser väldigt tunt ut med snö så var den högsta klass. Vi spenderade kanske 2h där ute innan det började skymma och mina Tennessee-vänner - som inte vet hur man ska klä sig för kyla - höll på att frysa ihjäl. Sarah var tvungen att bege sig hemåt (inte kul att vara på de isiga vägarna utan dubbdäck i mörkret) och jag stannade hos Charis i några timmar till. Vilken fin vän alltså.
 
Upp