Får man nånsin sova på helgen eller

Halloj från er bästa Tennessee-gal.
 
Efter den här helgen har jag besökt min första amerikanska public school samt satt fot i min 4e delstat under mina 5 månader här.
I torsdags frågade Emma om jag ville följa med på en retrodans på hennes skola. Det ville jag!!!! Haha tur hela min garderob består av 90's clothes pga hade ingen tid att införskaffa något nytt. Det var i alla fall mycket skoj att hänga med Emmas vänner. Från vänster -jag och Emma: Zack, Will (som även var på nyårsfirandet ! ), Nicole och Storm. Vi dansade till 2% 90's bops och resten var dåliga låtar från 2015. Kul ändå!!
 
 
Spenderade natten hos Emma men de skulle bort supertidigt på lördagen. Så jag blev upphämtad av Kelsey för att äta _världens_ godaste pannkakor. Hängde på skolan i ca 1.5 h (perks av att gå på en skola med boarders: det finns folk att hänga med samt låna mobilladdare av när man har en timme att bränna på skolan på en lördag). Klockan 11 hade jag ett dive meet vilket gick fantastiskt dåligt! Gjorde dock mitt bästa simhopp någonsin, men resten var rätt så dåligt. Är bra på att vara självkritisk vilket kanske inte är det bästa när man tävlar mot folk som har gjort det här i flera år medan jag är på min 2a månad.
 
 
Efter tävlingen åkte jag, D'Arcy, Kelsey och Kelsey's fästman Brice ut till Unclaimed Baggage i Alabama! Det är i stort sett en stor 2nd hand-affär, fast det coola är att alla grejerna kommer från resväskor som folk aldrig har tagit hand om på flygplatser. NICE för mig som hittade två tröjor, en jacka samt en keps för 250kr.
 
Söndag: har försökt andas och legat i min säng men är jättedålig på att inte göra någonting (ibland hehe....). Godnatt ska äta C-vitamin samt försöka sova 10 h så den här hostan försvinner någon gång.
 
Upp