Så säg till alla jag är på väg


Imorse när jag vaknade upprepade jag "det här är så himla sjukt" för mig själv kanske 6 gånger. För det är det. Igår var första dagen som jag faktiskt på riktigt förstod vad som händer. Det gåååår inte att vara helt förberedd för något sådant här. Och om det går tror jag inte jag skulle vilja veta hur. Från och med imorgon när jag har satt mig på planet mot Chicago så kommer ALLT förändras. ALLT. Det går ju inte att undvika att det är det mest fantastiska och skrämmande jag någonsin gjort under mina 17 år här på jorden. Haha hur är det tänkt att en ska kunna tackla en sådan tanke. 

Vill skicka en kram till alla som jag både har och inte har hunnit säga hej då till. Och vill även skriva att jag absolut kommer bli mer frånvarande nu. Inte för att jag glömmer bort er eller undviker att tala med er, utan för att jag faktiskt inte kommer orka. Jag blir helt slut i huvet när jag TÄNKER på alla nya intryck. Jag kommer inte orka, eller vilja, hålla igång två liv samtidigt. Hoppas att ni kan förstå det<3<3 Men jag menar, jag finns kvar på instagram och snapchat så det är inte som att jag raderar allt. Jag kanske inte bara prioriterar sådant. Kram kram kram. 

Upp