Jag har varit här i en vecka???!

I fredags gick det lite lättare i skolan. Jag kände några fler samt kände mig bekvämare. Jag gick även med i crew, vilket är roddlaget!!! Planerar att skriva lite mer om detta senare när jag har mer koll. Annars så drog min engelsklärare tillbaka mardrömsläxan för att hon missförstått och trott att jag var en boarding student (där för studierna) och inte en utbytesstudent. Tror jag måste förklara för alla mina lärare på måndag att jag inte kommer få giltiga betyg i kurserna....

Vad har hänt idag då?? 1. Vaknade upp och lyssnade på Halseys nya Drive. Hon är för fantastisk alltså (längtar såå efter Badlands som kommer ut om 6 dagar!!!). 2. Hoppade in i bilen för att passera gränsen mellan Tennessee och Georgia (som förövrigt bara ligger 3 min ifrån vårt hus) och fortsätta i 1,5h för att komma fram till min vsyster Marys college. Hon har varit en ängel och kört omkring mig nu första veckan, jag kommer absolut sakna henne ! !

Colleget hon går på heter Berry och campusområdet är SÅ STORT. Främst pga att det består av 90% åkermark. Tyvärr hade vi bara 20 min på oss att sightsee:a, så jag tror jag kommer fara ner senare i år för att hälsa på Mary samt för att ta mig en närmare titt på området. 

På väg hem körde vi självklart förbi McDonalds för att köpa lite glass.

#1 - - Therese:

Kan du inte lägga ut lite bilder på din skoluniform eller om ni har någon "dress code"? :)

Svar: Det kan jag absolut göra!!!
Elina

Upp