20 augusti


Gårdagen var riktigt händelserik! Förutom skolan så hade min vsyster två extrabiljetter till USA - Costa Rica. Här. I. Chattanooga. Alltså huuuur ofta händer det?? INTE OFTA är svaret. Det var alltså fotboll, inte football, som stod på schemat. Matchen skulle starta 6.30 men vid den tiden hade vi ca 300 pers före oss i kön. Vi sjöng med till nationalsången utanför arenan och när vi kom innanför arenan hade de spelat 2 min av matchen. Precis när vi kom fram till våra platser blev det mål för de amerikanska tjejerna. Stämningen var fantastisk och bara några minuter senare blev det mål igen! Efter 13 min blåstes dock matchen av pga blixt-varningar. Lame tyckte vi, men var glada ändå. Regnet kom och alla ombads lämna stadion. Dyngsura sökte vi skydd nära arenan. Tydligen blåstes matchen igång 83 minuter senare, men det hade vi ingen aning om, för då satt vi genomblöta inne i en mysig sushirestaurang och åt. BRA KVÄLL.

#1 - - Linnea:

Åhhh va sjukt det känns för mig att du var där samtidigt som min pojkvän haha

Svar: Alltså verkligen sjukaste grejen!!!
Elina

Upp